• وبلاگ : نون دل پاک
  • يادداشت : کاشت نخل وحدت درعمق40متري خليج فارس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوست 
    ضمنا از يک جهت ديگه هم کار اين دوستان يک رکورده چون آقاي باقريان با بيست غواص توانسته بود رکورد قبلي را بزند اما دوستان غواص ما با تعداد کمتر از ده نفر رکورد جديد را زدند


    + دوست 
    دوست عزيز کار اين دوستان را من که خودم غواصم خيلي راحت درک ميکنم و براي اطلاع شما نيز ذکر ميکنم :
    يک فردي به نام محمدرسول باقريان فرد غواصي سيستم پدي و نخستين کورس دايرکتور ايراني بود که ضمنا مهمترين کتابهاي غواصي به فارسي را همين شخص نوشته بود .
    آقاي باقريان چند سال پيش مرتد ميشود و از دين اسلام در مي آيد و نوکيش مسيحي ميشود و به تابعيت کشور اندونزي درمي آيد .
    در آنجا تهمتهايي به دين ما يعني اسلام ميزند و با شعار تظلم خواهي درخت کريسمس را که نماد مسيحيت است به عمق 37/5 متري آبهاي اقيانوس ميبرد و رکورد گينس در رشته عميقترين درخت زير ميشکند چرا که قبل از ايشان رکورد در بردن درخت به زير آب حداکثر عمق 30 متري و در لبنان بود .
    بعد از رکورد ، در جشني در سفارت آمريکا در اندونزي شرکت ميکند و شعار زنده باد آمريکا را سر ميدهد و بعد هم با حضور در شبکه بي بي سي و صداي آمريکا (وآ) و ... به غواصان ميگويد که بيايند و پناهنده شوند .
    در جواب وطن فروشيهاي اين فرد ، دوستان غواص براي نشان دادن توان غواصان ايراني با درخت نخل که نماد اسلام است رکورد اين فرد را زدند و عميقترين درخت آبي جهان را در خليج هميشه فارس با شعار (محمد پيام آور رحمت و رافت) قرار دادند .
    خوب است بدانيد انجام همچين عملياتي در چنين عمقي از دريا خالي از خطر نيست و غواصان بايد دقيق اين عمليات را انجام دهند و الا جان خود را از دست ميدهند .
    شاد و پيروز باشيد
    + ناشناس 
    در نوع خودش جالب و خوبه ، اما چه ربطي به طلبه و ميلاد پيامبر داشت ؟
    سلام دوست عزيز. من از سايت شما ديدن کردم خيلي دوست دارم با هم تبادل لينک داشته باشيم. ممنون ميشم من را به اسم و ادرس زير لينک کنيد و بهم اطلاع دهيد تا در صورت تمايل شما را نيز لينک کنم.
    ممنون
    اسم لينک: فروش مقاله
    ادرس لينک: sellarticle.ir
    + مهدي 
    دوستان اين براي ثبت رکورده ، خيليا براي ثبت رکورد کارهاي عجيب ميکنن و نام خودشون و شهر و کشورشون رو بر سر زبان ها ميندازن . اينم يجور چالشه و رقيب طلبيدن . فهميدنش کار سختي نيست اگ کمي انگليسي بلد باشيد .
    + ناشناس 
    خب اين چه معني اي داره ؟